03. 03. 2014

Forhandlinger med AaB fortsætter

AaB A/S har meldt ud, at der hensættes penge til afregning af feriepenge, pension, løndele, bod og renter. Spillerforeningen er glade for, at processen er så fremskreden. Forhandlingerne fortsætter.AaB A/S har i en fondsbørsmeddelelse meldt ud, at selskabet hensætter 17 mio. kr. til betaling af feriepenge, pension, løndele, bod og renter til nuværende og tidligere spillere. Spillerforeningen er  glade for, at parterne er kommet så langt i processen, selvom målet ikke er nået endnu. Forhandlingerne med AaB A/S fortsætter.

Direktør i Spillerforeningen, Mads Øland, udtaler:

- Det er glædeligt, at vi er nået så langt i forhandlingerne med AaB, som det fremgår af deres fondsbørsmeddelelse. Vi er ikke i mål endnu, men vi ser frem til at kunne blive enige med AaB i løbet af kort tid.

Se fondsbørsmeddelelsen fra AaB A/S her.AaB A/S har i en fondsbørsmeddelelse meldt ud, at selskabet hensætter 17 mio. kr. til betaling af feriepenge, pension, løndele, bod og renter til nuværende og tidligere spillere. Spillerforeningen er  glade for, at parterne er kommet så langt i processen, selvom målet ikke er nået endnu. Forhandlingerne med AaB A/S fortsætter.

Direktør i Spillerforeningen, Mads Øland, udtaler:

Se fondsbørsmeddelelsen fra AaB A/S her.