4player - Uddannelse og job

Før eller siden skal du forlade fodboldbranchen - i hvert fald som spiller. Men kun omkring 5 % af de spillere, som stopper deres fodboldkarriere hvert år, kan 'optages' af branchen i andre jobs. Ofte er mange af de stillinger, som tidligere spillere får, ikke engang fuldtidsstillinger. Derfor har vi startet en række initiativer, der hjælper dig over i din nye karriere.

STARTEN PÅ DIN NÆSTE KARRIERE

STUDY4PLAYER

Study4player er et tilbud om uddannelsesrådgivning. Study4player hjælper med at bygge bro mellem fodboldkarrieren og den karriere, som venter bagefter.

JOB4PLAYER

Job4player rådgiver dig om og ruster dig til at tage hul på din civile karriere. Det gør vi i samarbejde med Team Danmark, vikarbureauet Adecco og en rækker partnervirksomheder.

SPORTSALUMNI

Sportsalumni.dk er Danmarks eneste karrierenetværk for elitesportsudøvere. Vi giver dig mulighed for at sparre med andre både nuværende og tidligere elitesportsudøvere på tværs af forskellige sportsgrene.

STUDY4PLAYER ONLINE ACADEMY

Study4player Online Academy tilbyder fleksible rammer, der gør kombinationen af en professionel fodboldkarriere og et studie muligt. Vi har samlet en række kvalificerede online uddannelser.

FIFPRO ONLINE ACADEMY

FIFPro Online Academy er et online uddannelsestilbud til danske og europæiske elitefodboldspillere. Gennem uddannelsen, der udelukkende foregår online, kan du skabe dig en international profil.

JOB4PLAYER CV-DATABASE

Job4players CV-database giver dig mulighed for at markedsføre din personlige profil med et unikt fokus på dine kompetencer fra elitesporten.