Spillernes DM i Golf

Hvert år afholder Spillerforeningen den traditionsrige golfturnering, Spillernes DM i Golf for tidligere fodboldspillere.

Her dyster 24 danske fodboldlegender i bedste Ryder Cup stil om at blive fodbolddanmarks bedste golfspillere, når Østdanmark møder Vestdanmark i en intens golfdyst.

De to hold bliver udtaget og anført af Peter Schmeichel, kaptajn på Hold Øst, og Peter Kjær, kaptajn på Hold Vest.

Samarbejde med Himmerland

Spillerforeningen har indgået et toårigt samarbejde med Himmerland Golf og Spa Resort, der betyder, at DM i Golf i 2017 og 2018 bliver spillet på Himmerlands Backtee Course, en af Danmarks bedste og internationalt anerkendte baner, der også lægger græs til den store internationale turnering Made in Denmark.

Første weekend i oktober

Spillernes DM i Golf bliver i 2017 og 2018 afviklet den første weekend i oktober (søn-man), hvor fodboldspillerne deltager om søndagen og derefter får selskab af sponsorer og erhvervspartnere på finaledagen om mandagen.

Vil du være partner eller sponsor?

Som partner kommer du med på holdet, når Hold Øst, anført af Peter Schmeichel, dyster mod Hold Vest, anført af Peter Kjær, om Spillernes DM i Golf. Efter dysten sluttes dagen af med en fælles frokost, prisoverrækkelse og uddeling af præmier.

Bliv partner: Se dine muligheder her

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til en unik og eksklusiv målgruppe? Formidl direkte til landets bedste fodboldspillere gennem Spillerforeningens medier.

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med nogle af de største danske fodboldstjerner gennem tiderne.

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark? Så bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane.

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt eller service for vores medlemmer? Se, om du kan blive en del af vores stærke fordelsprogram og få direkte adgang til en eksklusiv og eftertragtet målgruppe.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?