Spillernes Officielle Kåringer

Spillernes Officielle Kåringer er de traditi­onsrige kåringer, der er blevet foretaget siden 1989. Kåringerne betragtes som de mest prestigefyldte herhjemme, da det er spillerne selv, der vælger vinderne. Både fodboldspillere herhjemme og de danske udlandsprofessionelle. Den mest eftertragtede af priserne er prisen som Årets Fodboldspiller.

Som medlem af FIFPro er Spillerforeningens medlemmer også med til at stemme på FIFA FIFPro World XI.

ÅRETS MANDLIGE FODBOLDSPILLER

Årets Mandlige Fodboldspiller er den største pris, der kan tilfalde en dansk fodboldspiller, for det er kollegerne, der står bag kåringen.

ÅRETS KVINDELIGE FODBOLDSPILLER

Årets Kvindelige Fodboldspiller er den største hæder, man som kvindelig fodboldspiller kan modtage. Det er nemlig spillerne selv, der på årlig basis kårer Årets Kvindelige Fodboldspiller.

ÅRETS TALENT

Årets Talent uddeles én gang om året til den mest lovende danske spiller i den danske liga eller udlandet, som er under 22 år på afstemningstidspunktet.

ÅRETS HOLD

Årets Hold består af de bedste spillere i de hjemlige ligaer og af danske spillere i udlandet. De spillere, der får flest stemmer i deres respektive kæder, udtages.

ÅRETS PROFILER

Årets Profiler kåres både i 3F Ligaen, 1. division, 2. division og Superligaen. Det er de sande eksperter, spillerne i hver række, der peger på deres favorit.

FIFPRO WORLD XI

FIFPro World XI er en hyldest fra spillerne til spillerne. Verdensholdet kåres af over 65.000 professionelle fodboldspillere verden over og præsenteres ved FIFA Ballon d'Or.

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til landets bedste fodboldspillere?

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med store danske fodboldstjerner

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark, bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt for alle vores medlemmer? Så kontakt os, og hør om dine muligheder for at blive en del af vores stærke fordelsprogram.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?