Årets Profiler

For at bringe fokus på divisionerne under Superligaen og hylde og gøre opmærksom på de talenter, der befinder sig i de underliggende rækker, kårer Spillerforeningen hvert år Årets Profiler i 1. og 2. Division. Samtidig hyldes en profil i Superligaen. Det er spillerne selv, der vælger Årets Profil i deres respektive division.

Disse kåringer skiller sig ud fra de andre kåringer, ved også at kunne vindes af en udlænding.

Spillerforeningen har uddelt priser til profilerne i divisionerne siden 1989.

Propositioner

Spillernes Officielle Kåringer Partnere

Årets Profiler

Årets Profil i 3F Ligaen

Årets Profil i 3F Ligaen kåres af spillerne i ligaen. Hver enkelt spiller har én stemme, og må ikke stemme på en spiller fra egen klub. Spilleren med flest stemmer kåres til Årets Profil i 3F Ligaen.

Årets Profil i Superligaen

Årets Profil i Superligaen kåres af de sande eksperter, modstanderne i hver række, der peger på deres favorit. Den spiller, som ender med flest stemmer, vinder den ærefulde pris.

Årets Profil i 1. division

Årets Profil i 1. division kåres af spillerne i 1. division. Hver enkelt spiller har én stemme, og må ikke stemme på en spiller fra egen klub. Spilleren med flest stemmer kåres til Årets Profil.

Årets Profil i 2. Division

Årets Profil i 2. division kåres af spillernes i landets 2. divisioner. Der kåres en samlet profil, som modtager prisen i slutningen af kalenderåret.

Spillernes Officielle Kåringer

ÅRETS MANDLIGE FODBOLDSPILLER

Årets Mandlige Fodboldspiller er den største pris, der kan tilfalde en dansk fodboldspiller, for det er kollegerne, der står bag kåringen.

ÅRETS KVINDELIGE FODBOLDSPILLER

Årets Kvindelige Fodboldspiller er den største hæder, man som kvindelig fodboldspiller kan modtage. Det er nemlig spillerne selv, der på årlig basis kårer Årets Kvindelige Fodboldspiller.

ÅRETS TALENT

Årets Talent uddeles én gang om året til den mest lovende danske spiller i den danske liga eller udlandet, som er under 22 år på afstemningstidspunktet.

ÅRETS HOLD

Årets Hold består af de bedste spillere i de hjemlige ligaer og af danske spillere i udlandet. De spillere, der får flest stemmer i deres respektive kæder, udtages.

ÅRETS PROFILER

Årets Profiler kåres både i 3F Ligaen, 1. division, 2. division og Superligaen. Det er de sande eksperter, spillerne i hver række, der peger på deres favorit.

FIFPRO WORLD XI

FIFPro World XI er en hyldest fra spillerne til spillerne. Verdensholdet kåres af over 65.000 professionelle fodboldspillere verden over og præsenteres ved FIFA Ballon d'Or.

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til en unik og eksklusiv målgruppe? Formidl direkte til landets bedste fodboldspillere gennem Spillerforeningens medier.

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med nogle af de største danske fodboldstjerner gennem tiderne.

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark? Så bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane.

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt eller service for vores medlemmer? Se, om du kan blive en del af vores stærke fordelsprogram og få direkte adgang til en eksklusiv og eftertragtet målgruppe.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?