Presse28.6.2024

DM i padel for tidligere fodboldspillere

Goldie-medlem i Spillerforeningen? Så kan du komme med, når vi afholder DM i padel for tidligere fodboldspillere.

DM i padel for tidligere fodboldspillere
Spillernes DM i Padel

Af Magnus Hviid

Vil du også spille med, når vi for første gang afholder Fodboldspillernes DM i Padel?

Det foregår:

Lørdag den 14. september 2024 i PadelWorld i Ikast.

Du kan enten spille med i vores holdturnering med fast makker, eller du deltage i vores Americano turnering. Det koster 75 kr. pr. spiller at deltage.

Se, hvordan du tilmelder dig længere nede i mailen.

Til holdturneringen spiller vi gruppespil og slutspil, så alle er sikret rigeligt med kampe. Endeligt turneringformat fastlægges, når tilmeldingen er lukket.

Vi sørger for at sammensætte turneringen, så du så vidt muligt spiller mod andre hold på samme niveau. Derfor kan alle være med, uanset niveau.

Der er også mulighed for at spille med i Americano-turneringen, hvor du spiller med skiftende makkere.

Sådan tilmelder du dig

Skriv mail til Magnus Hviid på: magnus.hviid@spillerforeningen.dk

I mailen skal du skrive:

• Om du deltager i Holdturnering eller Americano-turnering
  • Dit eget fulde navn
  • Din makkers fulde navn (v. tilmelding til Holdturnering)
  • Dit/jeres niveau

Praktisk info