01. 09. 2005

Stud. jur. i Spillerforeningen

Spillerforeningen, elitefodboldspillernes interesseorganisation, søger en stud. jur. til tiltræden pr. 1. oktober 2005.

Opgaver:

Som stud. jur. i Spillerforeningen har du to primære funktioner, dels som assistent for Spillerforeningens direktør, og dels som sagsbehandler.

I funktionen som assistent for Spillerforeningens direktør vil du komme til at forberede møder, planlægge forhandlinger, udarbejde strategioplæg, kommentere aftaleudkast, skrive artikler i Spillerforeningens blade og på Spillerforeningens internetside, etc.

I funktionen som sagsbehandler vil du komme til at samarbejde med Spillerforeningens allerede ansatte stud. jur. med at forberede og arbejde med spilleres forskellige sager. Herunder hovedsageligt forsikring- og arbejdsskadessager, men også sager om feriepenge, A-kasse regler, misligholdelse af spillerkontrakter og agentaftaler, etc.

Du vil have kontakt til og skulle samarbejde med Spillerforeningens eksterne advokatkontor – samt Spillerforeningens eksterne skatterådgiver og forsikringsmægler.

Du refererer til Spillerforeningens direktør.

Kvalifikationer:

• Har minimum et år tilbage af studiet
  • God til skriftlig dansk,
  • God til engelsk i tale og skrift, og gerne fransk og tysk,
  • Fodbold- og sportsinteresseret,
  • Selvstændig/serviceminded/udadvendt.

Arbejdstid og -vilkår:

15 timer pr. uge, 3 timer pr. arbejdsdag, som fastlægges for et semester ad gangen, kunne fx være fra kl. 9-12 eller kl. 13-16,

Overarbejde kan periodevis forekomme – skal afspadseres.

Ferie placeres fleksibelt i forhold til den ansattes ønsker og Spillerforeningens opgavepukler i årets løb.

Løn er 7.500 kr. pr. mdr.

Skriftlig ansøgning sendes til Spillerforeningen, Pilestræde 35, 1., 1112 København K og stiles til direktør Mads Øland. Dokumentation for eksamensresultater til dato vedlægges i kopi. Ansøgninger skal være Spillerforeningen i hænde senest den 16. september 2005.

Opgaver:

Du refererer til Spillerforeningens direktør.

Kvalifikationer:

• Har minimum et år tilbage af studiet
  • God til skriftlig dansk,
  • God til engelsk i tale og skrift, og gerne fransk og tysk,
  • Fodbold- og sportsinteresseret,
  • Selvstændig/serviceminded/udadvendt.

Arbejdstid og -vilkår:

Overarbejde kan periodevis forekomme – skal afspadseres.

Løn er 7.500 kr. pr. mdr.