21. 10. 2009

Bogtilbud: "Det aftalte spil" fodbold og forbrydelse

Køb Declan Hills bestseller "Det aftalte spil" til under halv pris! Kun 125,00 kr.Særpris til Spillerforeningens medlemmer:
Kun kr. 125,00
(+ levering i Danmark 50,- / øvrige Europa 100,-)

Matchfixing truer europæisk fodbold. Ifølge forfatteren og journalisten Declan Hill vil de fleste danske spillere inden for en overskuelig årrække opleve at blive konfronteret med aftalt spil på den ene eller anden måde. De asiatiske fixere er tættere på, end FIFA, UEFA og de nationale fodboldforbund ønsker at tro. Den belgiske og finske liga har begge allerede været dybt korrumperet på linie med den italienske og de fleste østeuropæiske ligaer.

Men det stopper ikke der. Fixerne har holdt deres indtog i Champions League og selveste VM-slutrunden. Og de har blikket skarpt rettet imod Danmark, lige fra Superligaen til serie- og ynglingerækkerne. Hvad kan DU gøre for at undgå at falde i kløerne på disse gangstere? Og hvordan afslører DU snyd hos holdkammerater? Declan Hill giver dig svarene i denne bog, som har rystet hele fodboldverdenen og de øverste bosser i international fodbold.

Klik på dette link for at bestille bogen, udfyld felterne og skriv ”Spillerforening” i beskedfeltet for at få ovennævnte rabat.

Eller skriv til kontakt@forlagetbagland.dk

Læs mere på: www.forlagetbagland.dk eller se LPS’ indslag om bogen her. Særpris til Spillerforeningens medlemmer:
Kun kr. 125,00
(+ levering i Danmark 50,- / øvrige Europa 100,-)

Eller skriv til kontakt@forlagetbagland.dk

Læs mere på: www.forlagetbagland.dk eller se LPS’ indslag om bogen her