20. 06. 2012

Snart uden kontrakt? Sæt dig på Spillerforeningens transferliste

Spillerforeningens transferliste er et af de første steder, der kigges, når trupperne skal forstærkes. Meld dig til i dag, hvis du står uden kontrakt ved månedens udgang. Spillerforeningen tilbyder også træning og turnering for transferfrie spillere.Hvis du snart står uden kontrakt, kan du som medlem af Spillerforeningen melde dig til transferlisten. Ca. 150 sportschefer, journalister mv. er tilmeldt opdateringer af listen, og det er derfor en ideel måde at tiltrække sig opmærksomhed på.

Gå til transferlisten her, og vælg Tilmelding i menuen til venstre. Du skal være logget på for at kunne tilmelde dig. Skriv til Casper Riddersborg på cr@spillerforeningen.dk, hvis du har problemer med at logge på.

Træning og turnering for transferfrie spillere
Spillerforeningen tilbyder også transferfrie spillere muligheden for professionelle træningssamlinger under kyndige trænere samt at deltage i FIFPro Tournament. På den måde kan du holde formen og boldfølingen ved lige. Vi træner både i København og i Kolding fra den 2. til 18. juli. Se træningstiderne her

Den internationale turnering afholdes i Amsterdam og har deltagelse af en lang række agenter og klubfolk fra hele Europa. Turneringen er derfor en perfekt måde at vise sig frem internationalt.

Læs mere om FIFPro Tournament her.

Kontakt Kresten Blæsild på 22 32 18 55 eller kresten.blæsild@spillerforeningen.dk, hvis du er interesseret i at deltage.

Træning og turnering for transferfrie spillere

Læs mere om FIFPro Tournament her.