27. 05. 2014

U19 ligaspiller og uden seniorklub efter sommerferien? Meld dig til Spillerforeningens træning op til FIFPro Tournament

Fra den 18.-20. juli 2014 får en række transferfrie fodboldspillere mulighed for at deltage i FIFPro Tournament 2014. Husk at melde dig til træningen i Valby i uge 27-29, hvis du står uden klub.

Igen i år sender Spillerforeningen et hold af transferfrie spillere af sted til FIFPro Tournament i Amsterdam.

Hvis du har spillet U19 Liga i 13/14 sæsonen, skal til at finde en seniorklub og er interesseret i at deltage, skal du melde dig til træningen i Valby. 16 spillere udtages herefter til selve turneringen, som afvikles 18.-20. juli 2014.

Træningerne finder igen i år sted hos Fremad Valby. Udover at træningerne er et tilbud til dig uden kontrakt for at holde dig i form, har du mulighed for at fremvise dine fodboldmæssige kvaliteter foran en række klubber og agenter. Træningen er således et godt udstillingsvindue, som muligvis kan resultere i en kontrakt.

Foruden træningen vil der igen i år blive forsøgt at arrangere træningskampe, som skal ruste holdet til sommerens turnering i Holland. FIFPro Tournament afholdes ligesom sidste år i Rijnsburg i Amsterdam.

Der bliver som udgangspunkt afholdt træning på Fremad Valbys baner kl. 17.00-18.30 på følgende dage:

Træningstider 17.00-18.30 på Fremad Valbys baner på Julius Andersensvej 8, 2450 København SV:
Mandag den 30/6
Onsdag den 2/7
Torsdag den 3/7
Mandag den 7/7
Onsdag den 9/7
Torsdag den 10/7
Mandag den 14/7
Tirsdag den 15/7
Onsdag den 16/7

Meld dig til
Kontakt Kresten Blæsild på kresten.blaesild@spillerforeningen.dk, hvis du som medlem af Spillerforeningen er interesseret i at deltage i træningen og turneringen.

Du kan læse mere om FIFPro Tournament her.

Mandag den 30/6
Onsdag den 2/7
Torsdag den 3/7
Mandag den 7/7
Onsdag den 9/7
Torsdag den 10/7
Mandag den 14/7
Tirsdag den 15/7
Onsdag den 16/7

Meld dig til

Du kan læse mere om FIFPro Tournament her.