27. 04. 2015

Meld dig til møde i Sportsalumni.dk 26/5 2015 med emnet Iværksætteri og lær hinanden at kende via Speed-dating

Husk medlemmer af Spillerforeningen, Håndbold Spiller Foreningen og Danske Elitesportsudøveres Forening samt SPF's Goldies HSF's og DEF's Masters deltager gratis i Sportsalumni.dk møder!

Næste møde i Sportsalumni.dk er lige på trapperne og dette møde kommer til at handle om Iværksætteri samt hvad man kan bruge de andre medlemmer af Sportsalumni.dk til.

Oplægsholdere på dagen vil blandt andre være Dansk Erhvervs erhvervspolitiske konsulent Sigurd Schou Madsen, der skal holde oplæg om Dansk Erhvervs tilgang til - og tanker om - iværksætteri og derudover vil håndboldspiller og iværksætter Rune Poulsen fortælle om sine erfaringer indtil nu med virksomheden Huuray, som i Danmark kendes under domænet Sendentanke.dk.

Tema:
"Iværksætteri og lær hinanden at kende via Speed-dating”
Dato: 26. maj 2015 kl. 17.30-21.30
Vært: Dansk Erhverv, Slotsholmsgade 1, 1216 København K
Indhold: Indholdspunkter på dette møde vil blandt andet være: "Lær de andre Sportsalumni- medlemmer at kende" og  "Hvad skal der til som iværksætter?" samtidigt med at  Sportsalumni-medlemmer med iværksætter-tanker kan præsentere projekter og få feedback.
Netværksfacilitator: Christian Stadil

Tilmelding: Hurtigst muligt til kresten.blaesild@spillerforeningen.dk

Medlemmer af Spillerforeningen, Håndbold Spiller Foreningen og Danske Elitesportsudøveres Forening samt SPF's Goldies, HSF's og DEF's Masters deltager gratis i Sportsalumni.dk møder!

Hvis du kender andre der vil deltage i Sportsalumni er du velkommen til at videresende denne mail.

Vi ses til networking for nuværende og tidligere elitesportsudøvere - og for din fremtids skyld.