29. 06. 2015

Sidste chance! Søg ind på en fleksibel online uddannelse inden fristen

Overvejer du at påbegynde uddannelse efter sommerferien? Så er det ved at være sidste chance. Der er ansøgningsfrist for kvote 1 d. 5. juli kl. 12:00. Det gælder også for flere af de fleksible online uddannelser i Study4player Online Academy.

Ja, det er muligt at studere online og på fleksible vilkår. I Study4player Online Academy har vi samlet en række uddannelser, der er imødekommende overfor de udfordringer, du som elitesportsudøver har. Derfor er udgangspunktet i disse uddannelser et fleksibelt setup, så du i højere grad kan tilpasse uddannelsen efter sporten og ikke omvendt.

Hvis du er interesseret i at påbegynde en uddannelse efter sommerferien, er det nu, du skal tage stilling. Størstedelen af landets videregående uddannelser har ansøgningsfrist d. 5. juli kl. 12:00 (kvote 1 ansøgningsfristen), hvilket også gælder flere af online uddannelserne. Se ansøgningsfristerne for uddannelserne i Study4player Online Academy nedenfor:

Ved interesse eller spørgsmål vedr. ovenstående online uddannelser kontakt koordinator i Study4player Online Academy, Jesper Thorup, på mail jesper.thorup@spillerforeningen.dk eller telefon 61 71 31 99.

For generelle spørgsmål og vejledning omkring uddannelse kontakt uddannelsesvejleder i Study4player, Kresten Blæsild, på mail kresten.blaesild@spillerforeningen.dk eller telefon 22 32 18 55.