29. 05. 2015

Spillerforeningen og Protreatment indgår samarbejde

Spillerforeningen har indgået en 3-årig aftale med Protreatment. Aftalen betyder, at Spillerforeningens preseason-træning optimeres yderligere, mens medlemmer samtidigt kan få rabat på eventuelle behandlinger.

Spillerforeningen og Protreatment har indgået et samarbejde. Samarbejdet kommer som udgangspunkt foreningens medlemmer til gode de kommende tre år, hvor Protreatment vil være en del af Spillerforeningens preseason-træning, mens medlemmerne også kan få rabat på eventuelle konsultationer.

I forbindelse med vinterudgaven af Spillerforeningens preseason-træning vil Protreatment tilbyde løbetræning, knæhold, styrkehold, forebyggende træning og lignende, mens Protreatment vil være til stede til sommerudgaven, hvis der er behov for det.

Dertil tilbyder Protreatment 10 % rabat på en objektiv second opinion hos Protreatments afdeling i Dragør. Tilbuddet er for Spillerforeningens medlemmer og kan bruges ved første konsultation.

- Vi er glade for at have indgået dette samarbejde, fordi det er et godt tilbud til vores medlemmer. Det er både med til at styrke vores i forvejen gode tilbud om preseason-træning, men det giver også medlemmerne mulighed for at få en objektiv second opinion, hvis det skulle blive aktuelt, udtaler Spillerforeningens formand, Thomas Lindrup, om det nye samarbejde.

Såfremt du har behov behandling bedes du tage kontakt til Kresten Blæsild via kresten.blaesild@spillerforeningen.dk

Preseason-træning
Træningen foregår på Fremad Valbys baner på Julius Andersensvej 8, 2450 København SV. Der er træning følgende dage kl. 17.00-18.30:

• Mandag den 29/6
  • Tirsdag den 30/6
  • Onsdag den 1/7
  • Mandag den 6/7
  • Tirsdag den 7/7
  • Mandag den 13/7
  • Tirsdag den 14/7

Spillerforeningens preseason-træning sker forud for FIFPro Tournament. I den forbindelse har Spillerforeningens mandskab fået en spændende lodtrækning. Læs mere om turneringens nye struktur og lodtrækningen her

For tilmelding eller yderligere information kan Kresten Blæsild kontaktes via kresten.blaesild@spillerforeningen.dk eller på 22 32 18 55.