12. 10. 2016

BAUHAUS på banen – vil du gøre karriere i en international byggevarehuskæde?

BAUHAUS retter blikket mod dig som elitesportsudøver og står klar med et bredt udvalg af jobmuligheder - lige fra fleksible deltidsjobs til lederstillinger og karrieremuligheder. Er det dig, de mangler?

Elitesportens Karrierepartnere, som er et samarbejde mellem Team Danmark, Adecco og Job4player, byder velkommen til BAUHAUS. Hos BAUHAUS kigger de nu mod eliten og tilbyder jobs og karrieremuligheder til dig som aktiv og tidligere udøver:

- BAUHAUS er en alsidig arbejdsplads og fleksibiliteten og mulighederne er mange - for netop dig som nuværende eller tidligere elitesportsudøver. Du får uanede muligheder ved at blive en del af vores virksomhed, og det gælder hvad enten du bliver ansat i et af vores store varehuse, vores Servicecenter i Tilst - eller uden for landets grænser.

- Vi tilbyder et bredt udvalg af stillinger i alle vores varehuse, hvor der f.eks. er mulighed for at arbejde "på gulvet" som et fleksibelt job ved siden af sporten. Vi har også flere typer lederstillinger og vi uddanner vores egne salgselever. På vores Servicecenter i Tilst er der desuden muligheder indenfor bl.a. indkøb, marketing, økonomi, IT og HR.

Du kan læse mere om dine job- og karrieremuligheder hos BAUHAUS i deres virksomhedspræsentation på Job4player.

Tilgå virksomhedspræsentationen her

Har du generelle spørgsmål til dine karriere- og jobmuligheder, kontakt karriererådgiver i 4player, Mette Schou Brix, på mail mette.brix@spillerforeningen.dk eller telefon 26 56 19 98.