01. 06. 2016

Home bliver ny partner i Elitesportens Karrierepartnere

Home retter blikket mod dig som nuværende eller tidligere elitesportsudøver og står klar med karrieremuligheder til dig der gerne vil inden for ejendomsmæglerbranchen.

I Elitesportens Karrierepartnere, som er et samarbejde mellem Team Danmark, Adecco og Job4player, byder vi velkommen til home. Hos home kigger de nu mod eliten og tilbyder jobs og karrieremuligheder til dig som aktiv og tidligere udøver:

- Det forpligter at være kundernes foretrukne ejendomsmæglerkæde, og vi søger altid efter de bedste profiler, der kan fastholde vores høje kundetilfredshed. Det kræver kløgt, flid og viljestyrke, og vi er villige til at gå, løbe eller svømme den ekstra mil for vores kunder og kollegaer for at nå i mål. Derfor retter vi blikket mod dig, fordi vi ved, at du som elitesportsudøver er gjort af det rette stof.

- Uagtet om du har en ambition om at blive sælgende mægler, salgskoordinator eller stiler efter en dag at få din egen forretning, så stopper din udvikling i home aldrig. Gennem et omfangsrigt uddannelsesprogram på home University, holder vi hele tiden din kompetenceudvikling i gang. Du bliver - også løbende - uddannet til at mestre den funktion, du ansættes i.

Du kan læse mere om dine job- og karrieremuligheder hos home i deres virksomhedspræsentation på Job4player. Se virksomhedspræsentationen her

Har du generelle spørgsmål til dine karriere- og jobmuligheder, kontakt karriererådgiver i 4player, Mette Schou Brix, på mail eller telefon 26 56 19 98.