09. 12. 2016

Kom med på holdet – søg job hos DGI

DGI er ny partner i 4player og kigger mod dig som nuværende eller tidligere elitesportsudøver. Kunne du tænke dig at arbejde inden for breddeidrættens verden og gøre danskerne mere aktive?

I Elitesportens Karrierepartnere, som er et samarbejde mellem Team Danmark, Adecco og Job4player, byder vi velkommen til DGI. DGI er Danmarks næststørste idrætsorganisation med flere end 1,5 millioner medlemmer, og arbejder tæt sammen med foreningerne om at gøre danskerne mere aktive. De kigger nu mod dig som nuværende eller tidligere elitesportsudøver:

- DGI ser spændende muligheder i at kunne rekruttere medarbejdere fra elitesportsverdenen, og medvirker gerne til at give elitesportsudøvere en god overgang fra elitesport til arbejdsmarkedet, fortæller chef for HR & Organisation i DGI, Peter Mortensen, og fortsætter:

- Med foreningerne som ramme medvirker vi til at udvikle idræt med vægt på fællesskab, udfordring og sundhed. Vi sætter klare mål og gør os umage med at blive bedre. Vi er sikre på, at mange eliteidrætsudøvere kan nikke genkendende til dette, hvorfor vi finder at gruppen er interessant for DGI.

I DGI’s virksomhedsprofil på Job4player skriver de endvidere:

- Hos DGI udbyder vi endvidere et stort antal kurser og events, hvortil vi løbende rekruttere instruktører, undervisere og foredragsholdere. Vi tror på, at elitesportsudøvere kan have en særdeles interessant profil i forhold til DGI's arbejde og engagement i foreningslivet.

Du kan læse mere om dine job- og karrieremuligheder hos DGI i deres virksomhedspræsentation på Job4player

Har du generelle spørgsmål til dine karriere- og jobmuligheder, kontakt karriererådgiver i 4player, Mette Schou Brix, på mail mette.brix@spillerforeningen.dk eller telefon 26 56 19 98.