19. 10. 2016

Nyt nummer af Indersiden på gaden

Der er et nyt nummer af Indersiden på gaden. Læs interviews med blandt andre Andreas Bjelland, Martin Vingaard, Line Røddik og Nicolai Stokholm.

Indersiden 16-3 er på gaden. I dette nummer kan du bl.a. læse et stort interview med Martin Vingaard, der fortæller om skiftet til USA. Han fortæller, hvorfor Tampa Bay Rowdies er et drømmeskifte for ham. Også Line Røddik har fået ny klub. Hun træder nu sine støvler i en af verdens største fodboldklubber, nemlig FC Barcelona. Læs om overvejelserne bag skiftet til den storsatsende klub.

Det er efterhånden mere end et år siden, at Andreas Bjelland skiftede til Brentford. Alligevel er det ikke blevet til meget spilletid. En skade i debuten holdt ham således ude hele sidste sæson. Og det var en hård start for den danske forsvarsspiller. Læs om det og mere i dette nummer.