14. 06. 2016

Sigter du mod ejendomsmæglerbranchen? home søger engageret salgstrainee

Vil du arbejde med fremvisning af ejendomme, udarbejdelse af købsaftaler og opsøgende salg? home er seneste partner i Elitesportens Karrierepartnere og kigger nu målrettet mod eliten til en salgstrainee-stilling i Roskilde og i Glostrup. Er det dig?

Stillingsopslag fra home:

home v/Anne Crone i Roskilde og Glostrup søger den dygtigste og mest engagerede salgstrainee.
Ønsker du at blive en del af byens ”vinderteam”, og ønsker du at lære af nogle af de bedste i branchen, så har du chancen nu.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i fremvisninger af ejendomme, udarbejdelse af købsaftaler og opsøgende salg m.v. Du vil få en uddannelsesplan, og vi vil klæde dig rigtig godt på til at ”stå på egne ben” og få egne kunder.

Vi forventer at du:

• Har salgserfaring – evt. fra andre brancher
  • Har en finansiel uddannelsesbaggrund, eksempelvis finansøkonom, akademiuddannelsen i finansiel rådgivning eller en finansbachelor (har du alternativt en markedsføringsøkonom eller en økonomisk bachelor kan du ligeledes komme i betragtning)
  • Er vedholdende og stædig når det kommer til at ”nå i mål” med salget
  • Er udadvendt og smilende af natur
  • Kan lide interne konkurrencer hvor du bliver målt på dine resultater
  • Forstår vigtigheden af særlig god kundeservice
  • Kan arbejde struktureret og effektivt
  • Er velformuleret i både skrift og tale og have flair for IT
  • Er en udpræget teamspiller
  • Har en positiv indgangsvinkel til udfordringer og at du ser muligheder i stedet for begrænsninger i din hverdag

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du bliver en del af et ungt og dynamisk team. Dagene er travle, spændende og til tider meget hektiske med et stort arbejdspres, men forløber altid i et behageligt og positivt arbejdsmiljø. Her vil du komme til at lære af nogle af de dygtigste i branchen. Vi forventer til gengæld, at du lægger ”din sjæl” i dit arbejde, og at du brænder for at gøre en forskel overfor kunder og kollegaer.

Fakta om stillingen:

• Betalt telefon, bærbar pc, iPad mv.
  • Tidsbegrænset stilling i 2 år (god mulighed for fastansættelse som ejendomsmægler efter endt uddannelse)
  • Tiltrædelse hurtigst muligt
  • Løn: ca. 15.000 inkl. provision
  • Arbejdssted: home v/Anne Crone – Glostrup og Roskilde

home v/Anne Crone A/S ligger i toppen i de områder, hvor vi er repræsenteret. Vi er kåret som Gazellevirksomhed af Børsen to år i træk.

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Interesseret?

Ved spørgsmål eller interesse kontakt rådgiver i 4player, Jesper Mølgaard Kristensen, på mail jesper.kristensen@spillerforeningen.dk eller telefon 27 14 49 22.