02. 11. 2016

Studiejob: Vi søger kommunikationsmedarbejder

Har du talent for grafisk produktion og en skarp pen? Så er det måske dig, vi søger.

Vil du repræsentere fodboldspillere fra 2. division til Superligaen, de danske udlandsprofessionelle og kvindespillere? Det kan du komme til som kommunikationsmedarbejder i Spillerforeningen, fodboldspillernes fagforening.

Vi søger nemlig en kommunikationsmedarbejder (studiejob) med et skarpt grafisk øje, som forstår at formidle både visuelt og på skrift.

Hos os vil du komme til at beskæftige dig med en bred vifte af kommunikationsfagets facetter. Du kommer til at håndtere og præge både intern og ekstern kommunikation. Med andre ord spænder dine arbejdsopgaver vidt, og du får mulighed for at prøve kræfter med alt fra medlemshåndtering og nyhedsbreve til pressemeddelelser, artikler, interview og videoproduktion.

Vi søger en medarbejder, som er godt inde i både grafisk produktion og tekstproduktion. En af kommunikationsafdelingens mange opgaver er at producere relevant kvalitetsindhold til vores medlemmer. Det er en løbende proces, som bl.a. omfatter grafisk indhold til sociale medier, nyheder til web og artikler til vores medlemsmagasin, Indersiden.

Som en del af Spillerforeningen får du et spændende arbejde lige midt i det danske fodboldlandskab med unik adgang til landets bedste fodboldspillere. Du får også en arbejdsplads i Indre By i København, hvor du bliver en del af en dynamisk organisation, der brænder for fodbold og spillerne.

Den ideelle kandidat:

• Du er hjemme i på Photoshop, InDesign og Illustrator. Og gerne også i andre Adobe-programmer, såsom Premiere Pro
  • Du kan spotte og formidle den gode historie, der skaber værdi for vores medlemmer
  • Du tager initiativ og er klar på at indgå i et team, hvor det ofte går stærk
  • Du formår at styre egne opgaver og følge dem helt i mål
  • Du er på 2. eller 3. år af en relevant bacheloruddannelse
  • Du er sports- og fodboldinteresseret (det er en fordel – ikke en nødvendighed)
  • Du kan fremvise eksempler på produktioner (både grafisk og tekst)

Stillingen er på 15 timer om ugen fordelt på to eller tre af ugens dage, der tilpasses dit studie.

Der er ansøgningsfrist den 1. december 2016, hvor vi efterfølgende indkalder de bedste kandidater til samtale. Ansættelse primo januar 2017.

Send din ansøgning til Spillerforeningens presse- og kommunikationschef, Magnus Hviid. Skriv ”Ansøgning til studiejob” i emnefeltet.