01. 12. 2016

Vil du arbejde med sundhed og smertebehandling ved siden af eller efter sporten?

Care4Life Medico er ny partner i 4player og søger medarbejdere som dyrker – eller har en fortid i – elitesport. Er det dig?

I Elitesportens Karrierepartnere, som er et samarbejde mellem Team Danmark, Adecco og Job4player, byder vi velkommen til Care4Life Medico. Care4Life arbejder med salg, produktion, udvikling og markedsføring af medicinsk udstyr inden for sundhed. Og så kigger de mod dig som aktiv og tidligere elitesportsudøver.

- Som nuværende eller tidligere elitesportsudøver kender du til at være en del af en vinderkultur, og vi forventer, at vores ansatte er frontkæmpere og idemagere, som kan afslutte en ordre, skriver Care4Life i deres virksomhedsprofil.

- Vi søger nøgle medarbejdere fra sportens verden - gerne med uddannelse/og eller interesse inden for eks. Sport Management, eksport, erhvervsøkonomi, HR, ledelse, international handel og markedsføring til sundhedssektoren, forklarer de yderligere.

Du kan læse mere om dine job- og karrieremuligheder hos Care4Life Medico i deres virksomhedspræsentation på Job4player.

Har du generelle spørgsmål til dine karriere- og jobmuligheder, kontakt karriererådgiver i 4player, Mette Schou Brix, på mail mette.brix@spillerforeningen.dk eller telefon 26 56 19 98.