07. 11. 2016

Vintertræning med Team Spillerforeningen og ProTreatment

I samarbejde med ProTreatment tilbyder Spillerforeningen tre ugentlige træninger i både Aarhus og Dragør i december og januar. Det er gratis for medlemmer at deltage, og du kan tilmelde dig allerede nu.

De behøver ikke yderligere introduktion. ProTreatment er udøvernes fortrukne behandlere – uanset om det er Formel 1-kørereren eller landsholdsanføreren. I december og januar kan du som medlem af Spillerforeningen nyde godt af deres ekspertise, når Team Spillerforeningen i samarbejde med netop ProTreatment inviterer til tre ugentlige træninger i både Aarhus og Dragør. Og så er det endda gratis.

Programmet består af forebyggende og optimerende træning, knæhold, styrkehold og lignende samt eventuelt løbetræning og træning med bold.

Se video: Et sindssygt godt tilbud

Fra den 5. december 2016 til den 26. januar 2017 kan du som medlem deltage i Team Spillerforeningens træning hver mandag, tirsdag og torsdag fra 17:00-19:00 hos ProTreatments afdelinger i Aarhus eller Dragør. Den eneste undtagelse er uge 52 (ugen mellem jul og nytår), hvor der ’kun’ er træning tirsdag og torsdag (se evt. plan nederst i nyheden).

Team Spillerforeningens vintertræning er et tilbud til dig, der ønsker at optimere dine forberedelser til den nye halvsæson sammen med ligesindede under ProTreatments kyndige ledelse. Tilmeldingen er åben allerede nu, men der vil også være løbende tilmelding i december og januar, hvis behovet pludselig opstår.

Se video: Vi går hårdt til dem

Hvis du ønsker at deltage eller vil høre mere om Team Spillerforeningens vintertræning, kan du kontakte koordinator Kresten Blæsild. Ring på 22 32 18 55 eller send en mail til kresten.blaesild@spillerforeningen.dk

Træning mellem 17:00 og 19:00 i Aarhus og Dragør:

Uge 49: Mandag d. 5. december, tirsdag d. 6. december, torsdag d. 8. december
Uge 50: Mandag d. 12. december, tirsdag d. 13. december, torsdag d. 15. december
Uge 51: Mandag d. 19. december, tirsdag d. 20. december, torsdag d. 22. december
Uge 52: Tirsdag d. 27. december og torsdag d. 29. december
Uge 1: Mandag d. 2. januar, tirsdag d. 3. januar og torsdag d. 5. januar
Uge 2: Mandag d. 9. januar, tirsdag d. 10. januar og torsdag d. 12. januar
Uge 3: Mandag d. 16. januar, tirsdag d. 17. januar og torsdag d. 19. januar
Uge 4: Mandag d. 23. januar, tirsdag d. 24. januar og torsdag d. 26. januar

Adresser

ProTreatment Aarhus, Augustenborggade 2, kld., 8000 Aarhus C
ProTreatment Dragør, A. P. Møllers Allé 43C, 2791 Dragør

Team Spillerforeningen

PROTREATMENT

TEAM SPILLERFORENINGEN

Team Spillerforeningen er et tilbud om preseason-træning både sommer og vinter. Du har som medlem mulighed for at deltage i fodboldtræning, træningskampe og fysisktræning i samarbejde med ProTreatment.