11. 10. 2017

”Fodboldspillere bliver ofte tegnet endimensionelt”

I marts 2017 udgav Jamil Fearrington sin historie via Spillernes Stemme. Historien, der har brandet og positioneret Brønshøj-profilen, har blandt andet givet adgang til en ekspertrolle hos mediet Mediano.

AF MICHAEL HEHR

- Det er din mulighed for at iscenesætte dig selv på en god måde. Eller give noget ekstra til både fans og kolleger.

Sådan lød det fra Spillerforeningens formand, Jeppe Curth, da Spillernes Stemme for et år siden blev lanceret. Og den mulighed så – og greb – Jamil Fearrington, da han med sin reflekterende og selvkritiske historie beskrev, hvordan han havde formøblet sit lovende talent.

Læs også: Fearrington og cv genforenet efter 11 år

Guide: Sådan slår du ikke igennem i FCK’ tiltrak sig stor opmærksomhed og er til dato den mest læste historie i Spillernes Stemme-regi. Historien har ifølge Fearrington selv været med til åbne døren for den ekspertrolle, han har fået hos Mediano, mens den har vist flere dimensioner af Brønshøj-anføreren.

Se interviewet med Jamil Fearrington her: