21. 09. 2017

”Tæt bånd med Spillerforeningen er strategisk vigtigt”

Spillerforeningens partnerforum er ikke bare store sportsoplevelser. Det er også taktisk og strategisk vigtigt, fastslår Selects Jan Gubi Wichmann.

- Vi er en del af Spillerforeningens partnerforum på baggrund af, at vi har en stor interesse for sport, og derudover er det en god måde at mødes med eksisterende partnere, fortæller Les Deux-stifter Andreas Von Der Heide.

- Vi får rigtig meget ud af sådan en dag her, tilføjer han.

Sammen med cirka 70 andre var han samlet hos Select ved Spillerforeningens partnerforum. Netværket, der samles flere gange årligt med store sportsoplevelser som omdrejningspunkt, fik hos Select et indblik i, ”hvad der under motorhjelmen på en moderne fodbold”, som Jan Gubi Wichmann fra netop Select udtrykker det.

- Vi har gravet ned i historikken, så folk har fået indsigt i, hvor Select stammer fra, Jan Gubi Wichmann, der er glad for at være en del af Spillerforeningens partnerforum.

- Det tætte bånd med Spillerforeningen giver os meget mere indsigt i spillernes synspunkter om tingene. Blandt andet omkring ligabolde og så videre. På den måde er det taktisk og strategisk vigtigt for os, at vi er en del af det her partnerforum, forklarer han.

Hessel HiRE er også en del af netværket. Og Christian Lind, der er afdelingschef i Roskilde, får også stor værdi af at være en del af Spillerforeningens partnerforum.

- Vi lærer noget om hinandens virksomhed, og vi får sat nogle gode kontakter op. Vi får nogle relationer, og det sætter vi stor pris på i Hessel HiRE, fastslår Christian Lind.

Vil du være en del af Spillerforeningens partnerforum? Så klik her.