27. 06. 2018

Nyt Indersiden på gaden

Det f*cking gode interview. Det perfekte match. Interviews med Årets Profiler og meget mere. Den nyeste udgave af fodboldspillernes eget magasin er på gaden.

I det nyeste nummer af Indersiden kan du blandt andet læse Jesper Grønkjær og Ove Pedersen fortælle om det perfekte match i fodbolden; om hvordan nogle spillere blomstrer op i én klub, men ikke formår at slå igennem i en anden – og om hvor meget det ekstra nul på kontoen betyder, når man skal beslutte sig for et eventuelt klubskifte.

Vi serverer også et tilbageblik på en tæt sæson i Superligaen – Marc Dal Hende og Mads Justesen tager et kig i bakspejlet og sætter ord på nogle af de positive og negative øjeblikke, der gjorde indtryk i løbet af sæsonen. Samtidig er Årets Profiler endnu engang blevet kåret og hyldet af kollegaerne; og du kan læse interviews med alle fire om en sæson, der har udspillet sig meget forskelligt og spænder over alt fra turbulent, skadesfyldt, surrealistisk, motiverende og karrierens bedste.

Desuden kan du, i et stort interview med tre eksperter, blive klogere på, hvad ’det gode interview’ er. Det har vi – med afsæt i Mikkel Duelunds meget omtalte liveoptræden efter sejren over F.C. København – spurgt Duelunds medierådgiver, Lars Hendel, Jyllands-Postens sportsredaktør, Troels Henriksen, og TV3 Sports fodboldredaktør, René Schrøder, om.

Læs det hele i Indersiden 18-2. God læselyst.