12. 07. 2018

Team Spillerforeningen delte med Frem

En række spillere på Team Spillerforening-holdet har vist så gode takter, at flere klubber har vist interesse for dem. I går viste holdet god moral og fik uafgjort mod 2. divisionsholdet Frem.

Mens BK Frem allerede havde en træningskamp i benene, så var det første gang, at Team Spillerforeningen skulle i kamp, da de stod over for 2. divisionsmandskabet onsdag aften i Valby Idrætspark.

Og det blev en god og intens fight, hvor hjemmeholdet bragt sig i front efter et hjørnespark i første halvleg. Den føring holdt til pausen, men i anden halvleg fik Abdoulie Njai reduceret til 1-1, som også blev kampens resultat.

- Vi spillede en glimrende og ganske intens kamp på en helt perfekt græsbane på Valby Idrætspark mod et Frem-hold, der er i gang med opstarten og havde flere prøvespillere med, siger Kresten Blæsild, projektleder for Team Spillerforeningen.

Han kunne se sit mandskab komme med den rette mentalitet og indstillingen.

- I betragtning af at vores hold var sammensat til dagen og med mange unge spillere, der nærmest spillede deres første seniorkamp, synes jeg, at vores spil både defensivt og offensivt var meget fint. Spillerne viste i den grad den rette indstilling og mentalitet, og alle var klar til at yde deres bedste for holdets bedste. Det var imponerende at opleve sammenholdet i truppen.

- Samtidigt var det dejligt at se at alle spillere rent fysisk stod distancen og drog nytte af at have deltaget i både ProTreatment-træningen og Team Spillerforeningens fodboldtræning over sommeren, siger Kresten Blæsild, der kan berette om interesse for flere at spillerne.

- Der har allerede været en del interesse for spillerne, og jeg håber, de kommer godt videre til gode klubber på rette niveau.

Team Spillerforeningen har sidste træning i dag.

Team Spillerforeningen Partnere