Spiller til Spiller10.7.2020

28: Erik Sviatchenko og Svend Graversen efterspørger bedre baner

Play button

De har Danmarks Bedste Bane. Men både Erik Sviatchenko og Svend Graversen efterspørger en højere standard i Superligaen – særligt i vintermånederne.

Lyt og abonnér: Spotify, Apple Podcast, Soundcloud

Play button
Sound

Danmarks Bedste Bane ligger på MCH Arena i Herning. Det mener Superligaens anførere, der hvert år kårer Danmarks Bedste Bane via Spillerforeningen. Og for tredje gang i træk – og for femte gang siden 2012 – er MCH Arena blevet kåret som Superligaens bedste underlag.

Men hvad kræver det at holde Danmarks Bedste Bane? Hvad betyder det for spillerne? Og hvad tænker FC Midtjylland og niveauet på de øvrige superligastadioner?

De spørgsmål bliver besvaret i den her udsendelse af Spiller til Spiller. Og de bliver besvaret af Erik Sviatchenko, Svend Graversen og Anders Faber Nielsen.