09. 07. 2021

Spillerforeningen søger jurist med speciale inden for forsikringssager

Til vores kontor på Frederiksholms Kanal i København søger vi en dynamisk jurist med speciale indenfor forsikringssager.

I Spillerforeningen søger vi en dynamisk jurist. Med reference til Spillerforeningens direktøren, COO og chefjurist bliver det din opgave at fungere som rådgiver for vores medlemmer primært i forsikringssager, men også andre slags sager.

Du vil som rådgiver forestå arbejdet med medlemmernes forskellige sager vedrørende f.eks. forsikring, pension, feriepenge, immaterialret, arbejdsskadeforsikring, kollektiv og individuel arbejdsret mv. Du vil blive placeret i vores jurateam, og i tæt samarbejde og sparring med foreningens direktør, COO og chefjurist vil du blive hovedansvarlig for Spillerforeningens rådgivning angående arbejdsskadessager/forsikringssager.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

• Varetage Spillerforeningens samlede ansvar i forhold til arbejdsskadessager/forsikringssager for foreningens medlemmer.
  • Forestå rådgivning af foreningens medlemmer.
  • Servicere Spillerforeningens ledelse og eksterne rådgivere.

Kvalifikationer

• Uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur.
  • Minimum 2 års erfaring som jurist, alternativt nyuddannet med en god ballast fra studierelevant arbejde.
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau.
  • Erfaring med sagsbehandling fra en tilsvarende stilling er en fordel.

Personlige egenskaber

• Er en teamplayer med højt drive
  • Er arbejdsom og dynamisk
  • Er beslutningsdygtig og bevidst om din faglige kunnen
  • Er udadvendt af natur med evner for at opbygge netværk
  • Evner at se muligheder og løsninger og trives med at føre dem ud i praksis
  • Fodbold- og sportsinteresseret

Du tilbydes

En spændende og alsidig stilling som jurist i en dynamisk forening med plads til udfoldelse og udvikling.

Arbejdstid og -vilkår

37 timer pr. uge. Overarbejde kan periodevist forekomme.

Ferie placeres fleksibelt i forhold til dine ønsker og Spillerforeningens opgavepukler i årets løb.

Løn efter kvalifikationer.

Spørgsmål kan rettes til Spillerforeningens chefjurist, Anne Jakobsen, på tlf. +45 29 91 47 01 eller anne.jakobsen@spillerforeningen.dk.

Ansøgning sendes til Anne Jakobsen på mail hurtigst muligt og senest den 15. august 2021. Dokumentation for eksamensresultater/erhvervserfaring til dato vedlægges i kopi.

Der indkaldes løbende til jobsamtaler og foretages eventuel ansættelse.

Om Spillerforeningen

Spillerforeningen er fagforeningen for fodboldspillere på eliteplan. Vores medlemmer er ungdomselitespillere af begge køn, herrespillere fra 3. division til 3F Superliga, kvindespillere i Gjensidige Ligaen og 1. division samt danske udlandsproffer. Vores motto er ”For spillerne og spillet”. Vi arbejder for at sikre, at spillerne arbejder under rimelige vilkår. Derfor indgår vi kollektive aftaler og hjælper spillerne med alt fra feriepenge og pension til forsikringer og skadessager. Spillerforeningen beskæftiger til dagligt 20 medarbejdere.