Artikel30.5.2022

Hvordan vil du bruge din sommer?

Ønsker du at bruge noget af sommeren på at forberede dig selv til den nye sæson, eller ser du værdien i at genoptræne sammen med andre fodboldspillere? Så er vores preseason-træning helt sikkert et tilbud for dig.

Af Martin Dons

Selvfølgelig skal der restitueres efter en lang sæson, men du har også mulighed for at optimere dig selv og din krop frem mod den nye sæson. Træningen begynder i næste uge, og du kan allerede nu tilmelde dig via tilmeldingsformularen lidt længere nede på siden.

>> Se træningstider i AarhusNørresundby og København

I samarbejde med ProTreatment tilbyder vi igen i år ugentlige preseason-træninger i både Aarhus, København og Nørresundby i juni og juli. Programmet er forebyggende og optimerende træning og vil over ugen variere mellem traditionel Protreatment-træning, core-træning, eksplosivitetstræning, styrketræning og genoptræning efter behov.

Sammen med træningen har du også mulighed for en times behandling inden træning og halv times behandling efter træning.