Fagbevægelsens Hovedorganisation

Spillerforeningen er medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation (FH), som er Danmarks største og stærkeste tværfaglige fællesskab. FH organiserer faglige organisationer, der repræsenterer 1,4 millioner lønmodtagere. FH kæmper for job og uddannelse til alle, for et sikkert og sundt arbejdsmiljø og for et trygt, demokratisk og solidarisk samfund.

FH tager sig af fagbevægelsens overordnede opgaver og er det forum, hvor medlemsforbundene koordinerer deres indsatser og holdninger. FH's formål er endvidere at udvikle ideer til fornyelse, der kan gøre de politiske og sociale rammer på arbejdsmarkedet bedre samt at formulere visioner, der kan skabe sunde arbejdspladser for alle.

Som medlem af Spillerforeningen får du via FH adgang til forskellige rabatmuligheder samt advokatbistand.

LO Plus

Dit medlemskort i Spillerforeningen er samtidig et LO Plus-kort, som giver dig rabat i mere end 1.000 butikker landet over. Hvis du udnyt­ter rabatkortet optimalt, kan du spare flere penge, end hvad du betaler i kontingent hos Spillerforeningen. Du kan også vælge at få et LO Plus Guldkort, som du kan bruge som betalingskort i Danmark, i udlandet og på internettet.

Medlemmer kan læse mere om LO Plus her (kræver log ind).

Sti: 'For medlemmer (log-ind)' -> 'LO Plus rabatter'

Eksterne links: fho.dk og loplus.dk

VI ER MEDLEM AF

FH

Fagbevægelsens Hovedorganisation (FH) er Danmarks største og stærkeste tværfaglige fællesskab. FH organiserer faglige organisationer, der repræsenterer 1,4 millioner lønmodtagere. FH kæmper for job og uddannelse til alle, for et sikkert og sundt arbejdsmiljø og for et trygt, demokratisk og solidarisk samfund.

FIFPro

FIFPro er den internationale spillerforening. FIFPro har over 50 medlemmer – heriblandt os.