06. 12. 2005

Årets Fodboldfest 2005

I aften afvikles Årets Fodboldfest 2005 i Århus. Efter afstemning blandt spillerne kåres årets bedst præstationer.

For første gang nogen siden bliver Årets Fodboldfest afholdt i Jylland. Det sker i SAS Radisson Scandinavian Congress Center. Nogen vil sikkert mene, at det er en gang for meget, mens andre nok mener, at det var på tide, at festen bliver afholdt i den landsdel, hvor de fleste SAS ligahold hører hjemme. Der er ingen tvivl om, at Årets Fodboldfest 2005 vil blive et storslået arrangement.

Aftenens program
Kl. 18.00 åbnes dørene til velkomstområdet, hvor den vil stå på underholdning, der vil være en blanding af humor og mystik.

Kl. 18.40 åbnes dørene til Congress Centerets koncertsal.

Kl. 19.00 byder aftenens konferencier, ”Robinson vildmanden” og Årets Fodboldspiller 1993, Jakob Kjeldbjerg velkommen.

Kl. 19.10 begynder kåringsshowet. Her vil Årets Kvindelige Fodboldspiller og Årets Profiler for SAS ligaen, 1.division og 2. division vest og øst, Årets Talent samt Årets Hold blive præsenteret og kåret. Sideløbende vil der være en række morsomme indslag, hvor bl.a. tryllekunstneren Joachim Solberg og stand up komikeren Uffe Holm vil holde lattermusklerne varme, og den legendariske varme stol bliver taget i brug overfor både Årets Kvindelige Fodboldspiller og Årets Profil i SAS ligaen.

Kl. 23.00 åbnes baren og sangerinden Ida Corr underholder med lidt rå soul og smooth R’nB. Efterfølgende spiller DJ Morten Breum op til dans.

Pressen har adgang
Der er adgang for pressen under kåringsshowet. Ring til Ketil Clorius på mobil 22 48 38 28 for yderligere oplysninger.

Aftenens program

Kl. 18.40 åbnes dørene til Congress Centerets koncertsal.

Pressen har adgang