05. 05. 2005

Agent til rådighed for medlemmerne

Efter ønske fra medlemmerne har Spillerforeningen tilknyttet en agent. Frank Mathiesen blev på dagens repræsentantskabsmøde præsenteret og gjort til en del af Spillerforeningens rådgivningsteam.De tilstedeværende spillere på Spillerforeningens repræsentantskabsmøde godkendte de nødvendige vedtægtsændringer, således at Spillerforeningen nu kan engagere sig i agentvirksomhed.

Tilbuddet til spillere om at blive repræsenteret af en agent i samarbejde med Spillerforeningen er en ekstra service på toppen af Spillerforeningens allerede eksisterende rådgivningstilbud.

Det er indgået samarbejde med agent Frank Mathiesen, som blev præsenteret for spillerne på mødet.

"Spillere har igennem lang tid efterspurgt agentydelser fra sin forening. Efter grundige overvejelser og undersøgelser har vi etableret denne mulighed. Vi er glade for at kunne stille agent Frank Mathiesen til rådighed for medlemmerne", siger formand Peter Møller.

Dette nye medlemstilbud er sat op med inspiration fra de store spillerforeninger i Europa, som igennem mange år har tilbud denne service. Det drejer sig bl.a. om spillerforeningerne i England, PFA; Holland, V.V.C.S. og Frankrig, U.N.F.P.

Yderligere kommentarer kan fås hos formand Peter Møller på mobil 26 18 71 64.De tilstedeværende spillere på Spillerforeningens repræsentantskabsmøde godkendte de nødvendige vedtægtsændringer, således at Spillerforeningen nu kan engagere sig i agentvirksomhed.

Yderligere kommentarer kan fås hos formand Peter Møller på mobil 26 18 71 64.