06. 05. 2008

Spillerforeningen tilbyder nu medlemmer uvildig rådgivning om opsparing

Ifølge en vurdering fra pensionsmægleren Aon Private Consulting har 9 ud af 10 danskere ikke indsigt i, hvilket opsparingsprodukt, der bedst dækker deres behov. På samme måde bliver omkostningerne ved valg af opsparing sjældent oplyst. Foto: © Per KjærbyeI værste konsekvens kan det koste mange millioner ikke at have valgt det bedste opsparingsprodukt til de laveste omkostninger.

Det er det samme billede, der gør sig gældende for de mange medlemmer af Spillerforeningen, hvor behovet kan være endnu mere komplekst i forbindelse med fx et professionelt ophold i udlandet.

Således er det afgørende, at den enkelte spiller ikke kun kan vælge produkt fra ét pensionsselskab, men fra alle pensionsselskaber

Dette er sikret i samarbejdet med Aon Private Consulting.

Nyt samarbejde sikrer spillerne bedre muligheder

For at komme problemet med forkerte og dyre opsparingsordninger til livs har fodboldspillernes organisation Spillerforeningen valgt at indgå et samarbejde med den uvildige pensionsmægler Aon Private Consulting APC. APC sikrer sammen med analysevirksomheden Kirstein Finans Spillerforeningens medlemmer det bedste grundlag til at vælge opsparingsprodukt og pensionsselskab.

22 udlandsprofessionelle og et meget stort antal spillere fra den hjemlige liga har allerede valgt Aon Private Consulting.

Til at rådgive fodboldspillerne har Aon Private Consulting en mand, der kender fodboldspillernes behov ud og ind. Martin Birn har nemlig 350 superligakampe under bæltet for blandt andet Lyngby, FC Nordsjælland og FCK.

"Jeg glæder mig over, at samarbejdet med Spillerforeningen betyder, at vi kan hjælpe en lang række fodboldspillere med at finde de bedste løsninger. På den måde kan vi komme problemet med mange spildte kroner til livs."

Spillerforeningens formand, Thomas Lindrup, udtaler:

"Jeg er på de danske fodboldspilleres vegne glad for, at vi i Aon Private Consulting nu har en uvildig mægler til at vurdere de bedste tilbud på hylderne for pension og opsparing."

Aon Private Consulting er et datterselskab af verdens største forsikrings - og pensionsmægler Aon med globalt 47.000 ansatte. Endvidere er APC 100 % uvildigt, idet APC ikke modtager provision fra pensionsselskaberne.

For yderligere oplysninger kontakt:

Direktør for Spillerforeningen, Mads Øland, tlf.: 23 20 07 15

Adm. direktør for Aon Private Consulting A/S, Peter Lindblad, tlf.: 21 39 02 70I værste konsekvens kan det koste mange millioner ikke at have valgt det bedste opsparingsprodukt til de laveste omkostninger.

Dette er sikret i samarbejdet med Aon Private Consulting.

Nyt samarbejde sikrer spillerne bedre muligheder

Spillerforeningens formand, Thomas Lindrup, udtaler:

For yderligere oplysninger kontakt:

Direktør for Spillerforeningen, Mads Øland, tlf.: 23 20 07 15

Adm. direktør for Aon Private Consulting A/S, Peter Lindblad, tlf.: 21 39 02 70