09. 07. 2009

Spillerforeningen indgår forlig med Boldklubben Frem A/S

Spillerforeningen har her til morgen indgået forlig med Boldklubben Frem A/S, således, at de spillere, der har ydelser til gode, fx hvad angår feriepenge, løn og pension, vil få, hvad de har krav på.Spillerforeningen har på det grundlag tilbagekaldt konkursbegæringen mod Boldklubben Frem A/S på vegne af spillerne.

Direktør i Spillerforeningen, Mads Øland, udtaler: ”Vi har haft et godt og intensivt forløb med den nye ledelse i Boldklubben Frem A/S ved den nye bestyrelsesformand Peter Hornbæk. Vi forventer, at der med denne aftale og afværgelsen af konkursen er skabt grundlag for en sund udvikling i Frem.”Spillerforeningen har på det grundlag tilbagekaldt konkursbegæringen mod Boldklubben Frem A/S på vegne af spillerne.