27. 04. 2010

Hummel officiel tøjsponsor for Spillerforeningens projekt for transferfrie fodboldspillere

Spillerforeningen har netop indgået en stor aftale med Hummel om levering af tøj til træningen af transferfrie fodboldspillere og til FIFPro Tournament 2010.

Sponsorchef for Hummel Lars Westergaard siger til samarbejdet: ”Vi er meget glade for samarbejdet med Spillerforeningen, og for at vi på den måde kan bidrage til arbejdet med at hjælpe fodboldspillere til at få et nyt job. Samtidigt vil vi gerne være en del af indsatsen med at forsvare de danske farver i sommerens vigtigste turnering.

Vil du deltage?
Det er både muligt for danske spillere herhjemme samt for danske spillere i udlandet at træne med og komme i betragtning til at spille på det danske hold.

FIFPro Tournament arrangeres af den internationale Spillerforening, FIFPro, og i år vil de spanske, italienske, franske, hollandske, serbiske, schweiziske og portugisiske spillere skulle tage kampen op mod de danske finalister fra 2009-udgaven. Turneringen afholdes i Rijnsburg tæt på Amsterdam den 17.-18. juli.

Hvis du er interesseret i at deltage i træningen eller i årets turnering, skal du kontakte Kresten Blæsild på tlf. 22 32 18 55 eller mail kresten.blaesild@spillerforeningen.dk.

Der findes endnu ikke en hjemmeside for dette års turnering, men du kan læse mere om sidste års turnering her: http://tournament.fifpro.org.

Vil du deltage?