16. 07. 2012

Transferfrie spillere klar til kamp

Forberedelserne til FIFPro Tournament, som afholdes i Amsterdam i perioden 20-22 juli, har været i fuld gang de sidste par uger, og truppen til testkampen mod Boldklubben Skjold er nu udtaget.De sidste par uger har en lang række kontraktløse spillere deltaget i træninger i Valby og Kolding ,for at spille sig til en plads i den endelige trup, som skal deltage ved FIFPro Tournament i Amsterdam fra den 20-22 juli. Tirsdag den 17. juli kl.18.30 spilles træningskamp mod Boldklubben Skjold på Fremad Valbys baner, og truppen til kampen er nu udtaget:

Jesper Weinkouff
Mikkel Ketelsen
Jacob Albrechtsen
Jacob Berthelsen
Lars Emil Juel Andersen
Jan Frederiksen
Thomas Sørensen
Jimmy Brochmann
Jakob Rasmussen
Tommy Knudsen
Mads Laudrup
Morten Bech
Jesper Jørgensen
Gunnar Zachariassen
Kenneth Hansen
Lasse Qvist
Henrik Volquardsen
Youssuf Butt

Efter et par uger med hård træning, glæder projektleder Kresten Blæsild sig til at se spillerne i aktion, når det på tirsdag går løs mod Boldklubben Skjold:

- Nu har vi trænet rigtig godt i et par uger, og jeg kan mærke på spillerne, at de er sultne efter at komme i kamp, så både trænerteamet og spillerne ser meget frem til kampen på tirsdag. Vi har igen i år fået samlet en rigtig god gruppe af dygtige og motiverede spillere, så jeg forventer en god kamp, som vi forhåbentlig kan vinde. Vi vil i hvert fald gå efter sejren, og så må vi se, hvor langt det rækker.

Den endelige trup som skal repræsentere Danmark og Spillerforeningen ved årets FIFPro Tournament udtages senere på ugen. Det danske hold møder Spanien og Frankrig i den indledende pulje.

Kontakt projektleder Kresten Blæsild på kresten.blaesild@spillerforeningen.dk for mere information.

Jesper Weinkouff
Mikkel Ketelsen