Artikel14.6.2013

Feriegodtgørelse afregnes af AC Horsens

AC Horsens' administration af feriegodtgørelse for bonus og sign-on har for perioden 2004-2009 ikke været i overensstemmelse med overenskomsten. Efter aftale med Spillerforeningen afregner AC Horsens nu.Afregningen af feriegodtgørelse, renter og bod sker på baggrund af kendelsen af 11. september 2012 fra Fodboldens Voldgiftsret.

Spillerforeningens direktør, Mads Øland, udtaler:

- Efter god dialog med AC Horsens er vi nu enige om efterbetaling af feriegodtgørelse. Vi er meget tilfredse med, at vi nu kan lukke denne sag i enighed med AC Horsens, således at vi kan efterbetale til i alt 45 medlemmer, der har haft feriegodtgørelse til gode.Afregningen af feriegodtgørelse, renter og bod sker på baggrund af kendelsen af 11. september 2012 fra Fodboldens Voldgiftsret.

Spillerforeningens direktør, Mads Øland, udtaler: