Artikel18.7.2014

Lekic, Richter og Bertolt med i truppen til FIFPro Tournament 2014

Når FIFPro Tournament skydes i gang lørdag, bliver det med en stærk dansk trup. Det endelige hold er nu udtaget, og det tæller en række prominente navne med erfaring fra højt niveau.I dag drager Team Spillerforeningen til Amsterdam for at deltage i FIFPro Tournament. Her skal holdet i de to indledende gruppekampe op imod Belgien og Spanien, hvor de har muligheden for at vise sig frem for klubrepræsentanter og agenter fra hele Europa.

Team Spillerforeningen
1. Mikkel Vandal Hasling
3. Mads Lund Brandis
6. Rasmus Koch Nielsen
7. Simon Richter
8. Rasmus Grønberg Hansen
9. Patrick Naundrup
10. Jesper Luth
13. Semere Haile
14. Rajko Lekic
16. Kasper Theis Jensen
20. Sebastian Krogdahl
22. Frederik Mehder
29. Morten Bertolt
30. Thobias Ndungu Skovgaard
33. Mads Ibenfeldt

Udover Danmark stiller også Holland, Frankrig, Spanien, Portugal og Belgien op i til årets turnering, som første gang så dagens lys i 2005.

Team Spillerforeningen
1. Mikkel Vandal Hasling