03. 06. 2014

Spillerforeningen har ikke kvitteret for konfliktvarsel fra Divisionsforeningen

Spillerforeningen har ikke modtaget konfliktvarsel fra Divisionsforeningen rettidigt med anbefalet skrivelse. Der cirkulerer en kvittering i medierne, men denne er ikke underskrevet af Mads Øland eller andre i Spillerforeningen.Divisionsforeningen har varslet konflikt fra 1. juli, men Spillerforeningen har ikke modtaget konfliktvarsel rettidigt med anbefalet skrivelse.

I medierne cirkulerer en underskrevet kvittering fra 30. maj, hvor modtageren står som Mads Olander. Underskriften tilhører imidlertid ikke direktør Mads Øland, og ingen andre i Spillerforeningen har skrevet under.

Thomas Lindrup, formand i Spillerforeningen, udtaler:

- Vi har ikke modtaget konfliktvarslet fra Divisionsforeningen rettidigt med særlig og anbefalet skrivelse, og Mads Øland eller andre i Spillerforeningen har ikke skrevet under på et brev fra Divisionsforeningen.Divisionsforeningen har varslet konflikt fra 1. juli, men Spillerforeningen har ikke modtaget konfliktvarsel rettidigt med anbefalet skrivelse.

Thomas Lindrup, formand i Spillerforeningen, udtaler: