30. 08. 2017

Herre-A-landsholdet støtter spillerne på Kvinde-A og Herre-U21-landsholdet i deres forhandlinger af nye kollektive aftaler

Den 1. september udløber landsholdsaftalerne for henholdsvis Kvinde-A-landsholdet og Herre-U21-landsholdet. I den forbindelse udtrykker Herre-A-landsholdets spillere deres fulde støtte til landsholdskollegerne.

- Der er et stærkt sammenhold blandt alle os landsholdsspillere, så der er fuld støtte til kollegerne på kvinde- og U21-landsholdet fra os af, siger Christian Eriksen på vegne af en samlet Herre-A-landsholdstrup og fortsætter:

- Selvfølgelig skal der være en stærk kollektiv aftale for de to hold, ligesom vi har det. Særligt for kvindelandsholdet er det vigtigt, at der kommer klare forbedringer. Det har de fortjent, med den indsats de yder, og det kæmpe store resultat de har leveret med EM-sølv.

Herre-A-landsholdets spillere har valgt at udtale sig via denne pressemeddelelse for at give deres holdning til kende en gang for alle, og for at sikre, at de kan fokusere og forberede sig 100 % på de to vigtige VM-kvalifikationskampe mod Polen og Armenien. Spillerne på Herre-A-landsholdet har derfor ikke yderligere kommentarer til forhandlingerne.

Denne pressemeddelelse er udsendt på vegne af Herre-A-landsholdets Spillerråd.