TEAM SPILLERFORENINGEN

Vintertræning med Protreatment

I samarbejde med ProTreatment tilbyder Spillerforeningen tre ugentlige træninger i både Aarhus, Dragør og København i november, december og januar. Det er gratis for medlemmer at deltage, og du kan tilmelde dig allerede nu.

Tilmeld dig Team Spillerforeningen her

Fra den 30. november 2020 til den 21. januar 2021 kan du som medlem deltage i Team Spillerforeningens træning hver mandag, onsdag og torsdag fra 18:00-20:00 hos ProTreatments afdeling i Aarhus og mandag og torsdag i København fra 18:00-20:00 og onsdag 18:00-20:00 i Dragør.

Træningerne vil følge alle anbefalinger fra Sundhedsmyndighederne.

De eneste undtagelser er uge 52 og uge 53, hvor træningen vil foregå hhv. mandag den 21. december, onsdag den 23. december, mandag den 28. december onsdag den 30. december.

Team Spillerforeningens vintertræning er et tilbud til dig, der ønsker at optimere dine forberedelser til den nye halvsæson eller skal genoptræne sammen med ligesindede under ProTreatments kyndige ledelse.

Programmet er forebyggende og optimerende træning, knæhold, styrkehold og lignende. I sammenhæng med hver enkelt træningsgang vil der være mulighed for 1 times behandling inden træning og ½ times behandling efter træning til de medlemmer, der deltager den pågældende dag.

>> Se program for Aarhus

>> Se program for København

>> Se program for Dragør

Fysisk træning med ProTreatment i København og Aarhus

Sammen med ProTreatment tilbyder Spillerforeningen professionel træning i forbindelse med både sommer- og vinterpausen.

Træningen bliver varetaget af nogle af landets dygtigste trænere og behandlere fra ProTreatment, der er det foretrukne valg blandt topfodboldspillere og elitesportsudøvere i Danmark.

I forbindelse med Team Spillerforeningens vintertræning tilbyder Protreatment bl.a. knæhold, styrkehold og forebyggende og optimerende træning. Det foregår henholdsvis i Dragør og Aarhus, hvor ProTreatment har afdelinger.

Se vinterprogrammet her

Fodboldtræning og træningskampe på højt niveau

I sommerpausen kan du træne med Team Spillerforeningen og holde kampformen ved lige med træningskampe mod hold på divisionsniveau. Står du uden kontrakt er det en oplagt mulighed for at holde teknik og form ved lige og samtidig vise dig frem for potentielt nye arbejdsgivere.

Team Spillerforeningens træning og kampe varetages af dygtige trænere med erfaring fra højeste niveau. Der er også målrettet specialtræning, f.eks. agility, angrebstræning og målmandstræning.

Sommertræningen vil primært foregå i København som holdtræning, suppleret med fysisk træning med ProTreatment. I Aarhus består sommer-træningen primært af individuel træning i samarbejde med ProTreatment.

Se program for Aarhus og for København.

Kresten Blæsild
Projektleder
tlf.: 22 32 18 55
kresten.blaesild@spillerforeningen.dk

Om Team Spillerforeningen

Bliv en del af Team Spillerforeningen, Spillerforeningens professionelle træningstilbud til medlemmer i samarbejde med ProTreatment.

Team Spillerforeningen er Spillerforeningens træningstilbud til medlemmer uden kontrakt. Sammen med vores partnere afholder vi fodboldtræning og fysisk træning i absolut topklasse i både sommer- og vinterpausen. Her deltager transferfrie og kontraktløse spillere fra Superligaen, Kvindeligaen, landshold, divisionerne, der alle ønsker at være i topform til sæsonen.

Vi allierer os hvert år med dygtige trænere, der står for selve fodboldtræningen, mens vores fysiske træning og behandling varetages af Protreatment, der træner og behandler nogle af landets største sportsstjerner.

Team Spillerforeningen Partnere

Projekter

4PLAYER

4player beskæftiger sig med second career-rådgivning til nuværende og tidligere elitesportsudøvere. Gennem tre ordninger rådgiver 4player elitesportsudøvere i Danmark i transitionen fra sport til civil karriere.

DANMARKS BEDSTE BANE

Spillerforeningen kårer sammen med Superligaens 14 anførere hvert år Danmarks Bedste Bane. Udeholdenes anførere bedømmer efter hver runde kampbanerne. Målet er bedre baner og bedre fodbold.

SPILLERNES OFFICIELLE KÅRINGER

Spillernes Officielle Kåringer er en tilbagevendende begivenhed, som hylder nogle af dansk fodbolds aktører. Det er spillerne selv, der vælger vinderne.

SOCIALT ANSVAR

Vi bruger spillets tiltrækningskraft til at gøre en forskel inden for racisme, diskrimination og integration i Giv Racismen Det Røde Kort, Arena Spartacus og Spartans.

TEAM SPILLERFORENINGEN

Team Spillerforeningen er et tilbud om preseason-træning både sommer og vinter. Du har som medlem mulighed for at deltage i fodboldtræning, træningskampe og fysisktræning i samarbejde med ProTreatment.

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til en unik og eksklusiv målgruppe? Formidl direkte til landets bedste fodboldspillere gennem Spillerforeningens medier.

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med nogle af de største danske fodboldstjerner gennem tiderne.

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark? Så bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane.

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt eller service for vores medlemmer? Se, om du kan blive en del af vores stærke fordelsprogram og få direkte adgang til en eksklusiv og eftertragtet målgruppe.