TEAM SPILLERFORENINGEN

Bliv en del af Team Spillerforeningen, Spillerforeningens professionelle træningstilbud til medlemmer i samarbejde med ProTreatment.

Om Team Spillerforeningen

Team Spillerforeningen er Spillerforeningens træningstilbud til alle medlemmer. Sammen med vores partnere afholder vi fodboldtræning og fysisk træning i absolut topklasse i både sommer- og vinterpausen. Her deltager profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere, der alle ønsker at være i topform til sæsonen.

Vi allierer os hvert år med dygtige trænere, der står for selve fodboldtræningen, mens vores fysiske træning og behandling varetages af Protreatment, der træner og behandler nogle af landets største stjerner inden for blandt andet fodbold og motorsport.

Tilmeld dig Team Spillerforeningen her

Bemærk Team Spillerforeningen er kun for Spillerforeningens medlemmer

Fysisk træning med ProTreatment i København og Aarhus

Sammen med ProTreatment tilbyder Spillerforeningen professionel træning i forbindelse med både sommer- og vinterpausen.

Træningen bliver varetaget af nogle af landets dygtigste trænere og behandlere fra ProTreatment, der er det foretrukne valg blandt topfodboldspillere og elitesportsudøvere i Danmark.

I forbindelse med Team Spillerforeningens vinter-træning tilbyder Protreatment bl.a. løbetræning, knæhold, styrkehold og forebyggende træning. Det foregår henholdsvis i Dragør og Aarhus, hvor ProTreatment har afdelinger.

Se program for Aarhus her

Se program for København her

Fodboldtræning og træningskampe på højt niveau

I sommerpausen kan du træne med Team Spillerforeningen og holde kampformen ved lige med træningskampe mod hold på divisionsniveau. Står du uden kontrakt er det en oplagt mulighed for at holde teknik og form ved lige og samtidig vise dig frem for potentielt nye arbejdsgivere.

Team Spillerforeningens træning og kampe varetages af dygtige trænere. Sidste år var det tidligere AGF-træner Erik Rasmussen og Carit Falch, der sammen med den øvrige trænerstab stod for Team Spillerforeningens træning og kampe. Der er også målrettet specialtræning, f.eks. dedikeret målmandstræning.

Sommertræningen vil primært foregå i København som holdtræning, suppleret med fysisk træning med ProTreatment. I Aarhus består sommer-træningen primært af individuel træning i samarbejde med ProTreatment.

Kresten Blæsild
Projektleder
tlf.: 22 32 18 55
kresten.blaesild@spillerforeningen.dk

Team Spillerforeningen Partnere

Projekter

4PLAYER

4player beskæftiger sig med second career-rådgivning til nuværende og tidligere elitesportsudøvere. Gennem tre ordninger rådgiver 4player elitesportsudøvere i Danmark i transitionen fra sport til civil karriere.

DANMARKS BEDSTE BANE

Spillerforeningen kårer sammen med Superligaens 14 anførere hvert år Danmarks Bedste Bane. Udeholdenes anførere bedømmer efter hver runde kampbanerne. Målet er bedre baner og bedre fodbold.

ÅRETS FODBOLDFEST

Årets Fodboldfest er en årlig begivenhed, vi arrangerer for vores medlemmer. Som medlem af Spillerforeningen har du derfor muligheden for at møde dine kolleger til en festlig aften i en afslappet atmosfære.

SPILLERNES OFFICIELLE KÅRINGER

Spillernes Officielle Kåringer er en tilbagevendende begivenhed, som hylder nogle af dansk fodbolds aktører. Det er spillerne selv, der vælger vinderne.

SOCIALT ANSVAR

Vi bruger spillets tiltrækningskraft til at gøre en forskel inden for racisme, diskrimination og integration i Giv Racismen Det Røde Kort, Arena Spartacus og Spartans.

TEAM SPILLERFORENINGEN

Team Spillerforeningen er et tilbud om preseason-træning både sommer og vinter. Du har som medlem mulighed for at deltage i fodboldtræning, træningskampe og fysisktræning i samarbejde med ProTreatment.

Bliv partner

Spillernes Officielle Kåringer

Bliv partner for Spillernes Officielle Kåringer og kom med, når vi sammen med spillerne hylder årets største præstationer.

Annoncering og content

Vil du annoncere og formidle content direkte til en unik og eksklusiv målgruppe? Formidl direkte til landets bedste fodboldspillere gennem Spillerforeningens medier.

Spillernes DM i Golf

Giv dine kunder en golfoplevelse ud over det sædvanlige, plej netværket eller nyd super dag på golfbanen sammen med nogle af de største danske fodboldstjerner gennem tiderne.

Danmarks Bedste Bane

Vær med til at sætte fokus på bedre fodboldbaner i Danmark? Så bliv partner for kåringen af Danmarks Bedste Bane.

Team Spillerforeningen

Bliv partner for Team Spillerforeningen, træningstilbuddet til alle Spillerforeningens medlemmer, hvor profiler fra Superligaen, 3F Ligaen, landshold, divisionerne og transferfrie spillere deltager.

Medlemsfordele

Har du et attraktivt produkt eller service for vores medlemmer? Se, om du kan blive en del af vores stærke fordelsprogram og få direkte adgang til en eksklusiv og eftertragtet målgruppe.

Player Social Responsibility

Vil du gøre en forskel for børn og unge i udsatte områder? Blive en vigtig del af kampen mod diskrimination i sport og samfund? Og vil du samtidig opnå en unik og aktiv csr-platform til din virksomhed?