19. 04. 2017

Danny Olsen opfordrer: Uddannelse fremfor PlayStation

Danny Olsen er glad for de muligheder, Study4player tilbyder. Han er selv en af de spillere, der uddanner sig sideløbende med karrieren. Og han opfordrer andre spillere til at gøre det samme.

- Jeg synes, det er rigtig fint, at Study4player kommer ud og giver et indblik i, hvad der er af muligheder for spillerne.

Sådan sagde Danny Olsen i forbindelse med et af Spillerforeningens mange klubbesøg. Og Danny Olsen selv har netop udnyttet de muligheder, som spillerne har gennem bl.a. Study4player. Han er nemlig ved at læse til finansøkonom sideløbende med den professionelle fodboldkarriere, og han opfordrer andre spillere til at gøre det samme.

Læs også: Thomas Kortegaard: Jeg gjorde det svært for mig selv

- Det kan både være gamle spillere, der skal til at tænke på andre ting end fodbold, og de unge spillere, der er nye i Superligaen, som kan tænke på uddannelse i stedet for, at de sidder derhjemme og spiller PlayStation.

Se hele indslaget her: