4player - Uddannelse og job

Før eller siden skal du forlade fodboldbranchen - i hvert fald som spiller. Men kun omkring 5 % af de spillere, som stopper deres fodboldkarriere hvert år, kan 'optages' af branchen i andre jobs. Ofte er mange af de stillinger, som tidligere spillere får, ikke engang fuldtidsstillinger. Derfor har vi startet en række initiativer, der hjælper dig over i din nye karriere.

De initiativer er samlet i 4player. Via 4player får du adgang til en lang række studie- og jobtilbud, der hjælper dig med at bygge bro til livet efter fodbold. Der er mange muligheder – med garanti også én, der passer til dig og dit behov. Bliv kontaktet af en af vores karriere- eller uddannelsesrådgivere og hør mere om dine muligheder.

Jeg vil høre mere om mine muligheder

STARTEN PÅ DIN NÆSTE KARRIERE

STUDY4PLAYER

Study4player er et tilbud om uddannelsesrådgivning, der bygger på samarbejde med fleksible uddannelsesinstitutioner, som tilbyder hel eller delvis onlineuddannelser på alle niveauer, hvilket gør det muligt at kombinere en professionel fodboldkarriere og et studie.

JOB4PLAYER

Job4player er jobrådgivning. Vi har en CV-database, der giver dig mulighed for at markedsføre din personlige profil. Vi samarbejder desuden med partnervirksomheder, der rekrutterer vindertyper som dig.

Blive inspireret af dine kolleger

Bjelland jonglerer både med fodbolde og studiebøger

Hverdagen handler ikke kun om fodbold for Andreas Bjelland. Ved siden af fodboldkarrieren er den danske landsholds- og Brentford-spiller i gang med en akademiuddannelse i ledelse via Study4player.

Kevin Mensah: Studiet giver mit liv mere værdi

- Det har givet mig noget at have noget andet indhold i livet end fodbolden, fordi det gør, at jeg ikke føler mig låst i den ensformige verden, som fodbold er, siger Kevin Mensah.

"Sprogundervisningen var en stor hjælp, da jeg skulle flytte til England"

Emiliano Marcondes fik et skræddersyet en-til-en forløb med businessengelsk, så han var bedst muligt forberedt, når den nye hjemmeadresse hed London, og hverdagssproget var engelsk.